luni, 25 ianuarie 2016

FLASH SALE

Wear warm & chic from winnter to spring.

Build your wardrobe and find more discounts in SheIn.

Flash sale & up to 80% off.

Ends: January/27


Daca ma trezesc dimineata din somn si incerc sa ma imbrac, gros, o sa ma invart prin camera si pana la urma o sa aleg vreo camasa sau o bluza lejera si un palton ceva mai gros. Sau poate, o sa ma imbrac chiar in vesta aia noua luata in weekend de la sales, ca na, doar nu poate astepta primavara pentru mine in dulap. Eu trebuie sa o port acum. cu blugii mei preferati si probabil o sa imi indes in picioare totusi vreo pereche de cizme mai groase sau o sa apelez la cizmele de cauciuc Kate Spade si sosetele speciale Hunter. E greu sa te imbraci cool cand probabil ai de mers vreo jumatate de ora cel putin prin frig si nu te gandesti decat daca pilota ta nu s-ar transforma in vreo husa de luat cu tine probabil…stiu, si eu ma gandesc la asta in fiecare zi…
Totusi, in ultima vreme chiar mi-am dat silinta sa ma imbrac adecvat, zic eu. Cel putin pe blog, desi daca stau sa ma gandesc planuiesc un shooting destul de…subtirel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu