sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Reteta de relaxare

Buna, dragilor! Astazi va voi vorbi despre acele zile de relaxare, asociate de multi dintre noi cu weekend-urile. Stiu,stiu pe tot parcursul saptamanii suntem presati de toate dificultatile posibile, ne stresam si ne ucidem neuronii. De aceea, abia asteptam zilele libere pentru a ne relaxa. Si cum putem face asta? Ei bine, exista multe modalitati de a te deconecta de la ceea ce te inconjoara si primul pas pe care trebuie sa il faceti este sa va gasiti o ”activitate” care sa va tina departe de stresul existent.

 Eu de obicei urmaresc seriale, comedii, documentare sau, de ce nu, vloguri sau tutoriale. Atat in timpul liber, cat si in perioada aglomerata, fac poze, postez articole si bineinteles, ascult muzica - acest lucru il realizez non-stop. Cum ne aflam in acest anotimp geros, cel mai mult imi place sa fac o baie fierbinte cu multa spuma si sa beau o cana uriasa de ciocolata calda cu frisca. Aceste ”retete de relaxare” i se adauga un capotel pufos si... O pereche de papuci de casa tip ghetuta foarte comozi si cu blanita! Trebuie sa recunosc ca perechea mea de papuci de casa am gasit-o foarte greu si mereu am cautat pe internet modele asemanatoare.

 Dupa lungi cautari fara succes, chiar zilele astea am descoperit un site romanesc de pe care imi pot cumpara papuceii preferati. Pe langa faptul ca sunt de inalta calitate si chiar sunt comozi, ei au si un pret foarte tentant! Acesti papucei minunati tin raceala departe de mine si imi relaxeaza membrele inferioare care au fost chinuite sa umble zeci de pasi. Acest site ofera o intreaga gama de modele si chiar avem de unde alege!

Uitati doar cateva modele care sunt super dragute si imi plac foarte mult :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu