miercuri, 20 ianuarie 2016

Iarna asta, bat- o vina!

Credeati ca ati scapat de iarna grea? Pentru multi dintre noi, chiar si pentru mine, ar fi fost foarte greu de crezut ca iarna isi va reveni si ne va invada cu gerul ei si frigul care ne de fiori. Daca de Craciun si de Revelion ne plangeam ca mai degraba vine Pastele.. Ei bine, am primit ce ne-am dorit. Bineinteles, o iarna fara zapada e ca vara fara mare sau inghetata deci.. hai sa zicem ca ii permitem sa isi faca de cap.

Cu siguranta ati tot vazut si auzit zilele acestea la TV despre faptul ca multe scoli s-au inchis din cauza zapezilor si multe accidente si ravagii au avut loc. Chiar imi displace iarna din acest punct de vedere! Insa, trecand la ale noastre, luni , cand m-am reintors la facultate am dat peste mormane de zapada, iar dupa lupte seculare am ajuns si in curtea cladirii/ institutiei ( do not judge me). Zapada sus, zapada-n stanga-dreapta, zapada de sus : Ce e cu atata zapada?!

Un vant groaznic imi sufla-n plete, conferindu-mi un look super ciudat. Gecuta cafenie pe care v-a aratat-o acum ceva timp, bineinteles foarte subtire, mi-a provocat o raceala de neuitat. Sau indiferenta mea caci eram cu gatul gol! Exact, nu am purtat esarfa! Decat sa dau gramezi de bani pe medicamente imi puteam luat cateva esarfe si grosute si foarte faine.. dar eu, batman – batman! Acum, ca m-am mai desteptat (sper) imi voi comanda niste piese vestimentare mai de iarna..

Si voi incepe cu :
































Ce ziceti?

 Voi sunteti pregatiti de iarna grea sau v-a luat prin surprindere? 




 Xoxo, Rachel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu