miercuri, 6 ianuarie 2016

January Sales

Best Perfume 2015 In anul acesta, Guerlain Shalimar Parfum Initial a fost un parfum pe care l-am purtat extrem de des. La un moment dat si una dintre posetele mele mirose a acest parfum, mouse-ul calculatorului era impregnat la un moment dat cu acest parfum, totul in jurul meu mirosea a Shalimar Parfum Initial. Desi acest parfum nu se mai produce si anul acesta s-a anuntat ca intra pe lista parfumurilor trecute la discontinuitati Guerlain, ma bucur ca mai am un flacon neinceput, astfel incat pot inca ramane fidela acestui parfum. In rest, nu am cum sa fac un top mic de gen top 3 sau top 5, au fost zeci de parfumuri pe care le-am purtat in acest an, in functie de stare, de moment, nu as putea face nici macar un top 10 ca tot nu ar fi relevant. In top ar intra inca vreo 3 parfumuri Guerlain, ceva de la Fragonard, Estee Lauder, Dior, Armani, Issey Miyake, Moschino, Chanel si…. ma opresc pentru ca o sa fac top 50. Have a new look in new year.

Keep Your Head in the fashion game.

Take 45% OFF Over US$59  Code:S45

Ends: January/13

SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu