vineri, 22 ianuarie 2016

Bluzele care nu se demodeaza niciodata

Cand vine vorba de imbracat, pot spune ca sunt printre primii care ciulesc urechilela ultimele tendinte. Imi place sa fiu informata asupra noilor trenduri, sa hoinaresc prin diverse magazine, sa fac terapii de shopping, insa cel mai mult si mai mult.. Imi place sa imi aleg outfit-ul pentru anumite zile. Sunt genul acela de persoana foarte calculata si mereu imi programez cu o zi inainte cu ce ma imbrac ”maine”. Cred cu ardoare ca acest lucru deriva din experiente neplacute, din momente care din geniale au devenit aproape tragice, ceva gen ”fashion accident”. Doar stit cum e vorba aceea : ”Cine s-a fript cu ciorba sufla si-n iaurt”. De atunci pot spune ca am devenit mai ordonata.. ata fizic cat si psihic.
Chiar daca vremea ostila nu prea imi permite sa ma imbrac cu ce ar dori sufletelul meu, nu trebuie sa uitam ca in majoritatea incaperilor, temperatura este chiar ridicata. Deci?! Chiar daca imi iau un pardesiu grosut, neaparat look-ului principal trebuie sa-i confer un aer lejer si degajat, care sa-mi permita mobilitate. Cand vine vorba despre imbracaminte office, pentru mine negrul e un ”must”. V-am spus si in articolul trecut ca am descoperit un site cu lucruri extrem de dragute, la preuri super accesibile. Cum sunt pe punctul de a-mi pregati o tinuta pentru un blogmeet, m-am gandit sa imi comand de pe acest site cateva piese vestimentare.















Bluzele de tip maleta, de culoare neagra, cu o dantela delicata aplicata la baza gatului confera look-ului un aer elegant si rafinament. Aceste piese vestimentare nu se demodeaza niciodata si pot fi purtate atat cu fuste, cat si la pantalonii de orice tip. Sunt foarte practice, iti scot in evidenta talia si sunt foarte comode. Oh si am uitat sa precizez faptul ca materialul din care sunt facute este calitativ! Pentru mine sunt perfecte!

Ce ziceti? J

Lenjerie si haine ELDAR. Topuri & bluze. - www.lenjeriamea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu