sâmbătă, 6 februarie 2016

Dresuri medicinale & modelatoare : de ce?

Ok, incepem printr-o intrebare capcana. Cine nu este interesat de aspectul fizic? Haideti, vreau sa vad mai multe maini ridicate. Fie ca eziti sau nu, ori ca insisti asupra unui raspuns negativ, fiecare dintre noi pune accent pe felul cum arata. In marea majoritate a timpului nu suntem multumiti de felul cum aratam, ne uitam in oglinda si speram la o minune sau la o bagheta magica.

Publicul feminin sa ia aminte. Am incercat multe diete si shake-uri  cu diverse utilizari dar nu am observat niciun rezultat impresionant ; am tinut multe cure de slabire si te-ai infometat de cateva ori dar degeaba ; ca un plus, am mers si la sala cu speranta ca acea rochie noua care ne face cu ochiul ne va veni perfect. Si totusi, ghinion!

Am descoperit recent dresurile medicinale modelatoare care nu numai ca iti modeleaza silueta, dar vei arata perfect si te vei simti bine in tinuta preferata pe care ti-era frica sa o imbraci! Spre deosebire de dresurile normale, care se rup imediat si nu arata asa cum ne-am dori, dresurile medicinale si cele modelatoare sunt mult mai rezistente si ne transforma silueta exact asa cum dorim. Pe langa acestea, dresurile de care va spun sunt perfecte pentru acest sezon rece care nu prea ne permite sa imbracam rochite sau fuste. Eu ii recomand cu incredere si tin sa mentionez ca pe mine nu m-au dezamagit. Sunt chiar de calitate si rezista la mai multe purtari. Calitatea face diferenta, dar nu ma asculta pe mince, ci incearca-i pe cont propriu.


Iata aici cateva modele :

Un comentariu:

  1. Eu chiar am nevoie de asa ceva si am mai mjulte perechi. Insa si daca nu aveam nevoie, am constatat ca acest gen de ciorap se aseaza mult mai bine pe picior si este mult mai confortabil decat dresurile obisnuite.

    RăspundețiȘtergere