marți, 16 februarie 2016

Pijamalele mele preferate



Noptile de poveste, cand stai in pat cu o ceasca de ceai in masa, sau o cana uriasa cu ciocolata calda ce-ti aminteste de copilarie, paradisul de mult pierdut… Nu e nici vinery seara, nici inceput de weekend.. Ba chiar e mijlocul saptamanii, ai atatea de facut, multe ganduri imprastiate si tot felul de aspect ale stresului care nu-ti dau pace.

Asculti muzica, incerci sa te deconectezi, sa te relaxezi.. Dar parca nu e destul. Iti cauti un film care sa te surprinda profund, sperand totodata ca vei gasi un sfat, o incurajare sau chiar o morala. Cine a inventat filmele merita inca o viata >)

In acest context, iar mentionez importanta tinutei. Mie imi place sa stau in pijamale, sunt piesele vestimentare care imi confera libertatea necesara relaxarii si favorizeaza acel sentiment de confort. Pijamale moi si pufoase, pijamale cu pisici sau cu animalutul preferat.. pijamalele pe care le-ai primit de craciun, dar nu iti pasa ca tematica nu se potriveste sezonului curent.

Cand vine vorba despre pijamale, am foarte mare grija cand le aleg. Bineinteles, prioritare sunt materialul (calitatea pieselor vestimentare), insa si pretul joaca un rol important. De obicei imi iau pijamale din H&M, insa recent am descoperit un site pe intrenet cu multe piese vestimentare/obiecte de imbracaminte, printer care si pijamale. Modelele lor chiar m-au provocat, astefel incat prima mea comanda pe acest site nu a intarziat sa apara. Nu doar materialul calitativ m-a convins sa fac aceasta achizitie, ci si modelele foarte dragute pe care nu le intalnesc oriunde. In plus, par a fi super confortabile. Deci, voi ce spuneti?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu