vineri, 26 decembrie 2014

Mega reduceri de la Sheinside.com!

Craciun fericit tuturor!


Pacea şi bucuria de Crăciun să fie cu tine tot anul viitor. Îţi doresc un an nou plin de de fericire. Crăciun fericit!

Sper să aveţi un Crăciun minunat şi Moşul să fie darnic cu dumneavoastră. Crăciun fericit!

Să ai un Crăciun fericit şi minunat. Sper să petreci un Crăciun fericit împreună cu familia ta.

Craciun mişto tuturor! S-ar putea ca Moşu' sa nu ajungă la noi toţi pentru ca acum 10 minute l-am văzut intr-o bodeguţa de cartier petrecând de zor împreuna cu elfii!

Un bătranel cu chipul drag v-a călcat al casei prag. Sa nu-l jigniţi, e Moş Crăciun ce vă aduce un an mai bun. Crăciun fericit!

Moş Craciun mi-a promis că-mi va aduce anul acesta ceva frumos şi nostim dacă voi fi cuminte. Am fost cel mai cuminte băiat din lume si acum te voi avea in sfarşit. Crăciun fericit draga mea!

Pe la colţuri unii spun, Că există Moş Crăciun. Că i-aţi scris şi c-o să vină, Să vă aducă in pumni lumină! Lânga brad şi lânga foc, Să vă aducă mult noroc!

Eşti special, eşti unic; fie ca şi acest Crăciun, să fie unic şi special ca tine! Crăciun fericit!

Iata noile reduceri de la Sheinside.com >

                
Hooded Sweatshirts Sale!

Sweatshirts Want To Be Your Sweetheart!

Extra US$5 OVER US$48!

Code:sweatshirt5

Extra US$15 OVER US$98!

Code:sweatshirt15
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu