sâmbătă, 26 decembrie 2015

Reduceri de sfarsit de an

Daca ne raportam la vremea de afara am vaga impresia ca vine Pastele si nu Craciunul, cu siguranta. Termometrul de pe bord arata in seara asta pe la ora 19 11 grade, ceea ce este atat de ciudat pentru ajunul Craciunului…Ma gandesc serios ca o sa avem si zapada undeva prin martie cand deja nimeni nu o sa mai fie la fel de entuziasmat, dat stiti cum se spune, nu poti sa te plangi de ce ai pentru ca ar putea fi mai rau. Pana una alta cand spun martie ma gandesc cumva la casa noastra care o sa fie gata, pentru ca ne apropiem usor usor de acel moment si sunt super entuziasmata de fiecare colet care ne aduce cate ceva, fie cuptor, mobila, sau mai nou gresia din bucatarie care o sa soseasca abia dupa anul nou, dar ce mai conteaza acum?! Sunt incantata ca am gasit ceva super super (multi de super) dragut si o sa arate asa cum imi doream. Stiu ca nu prea v-am mai povestit despre cum au avansat lucrurile, dar am zis sa fac dupa sarbatori o noua postare despre asta, cum am cateva cititoare care isi renoveaza casa in paralel cu mine si din cand in cand ma mai intreaba cum stam. Stam bine, zicem noi. Am ales sa nu ne grabim foarte tare ca sa le putem face asa cum ne doream. Deja toata lumea ne intreaba daca ne-am mutat, de ce dureaza atat, de ce nu le facem mai repede. Pentru ca suntem, cum sa zic? Pretentiosi? SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe The Year-end Clearance

Shopping carnival for you.

Get it while it's hot.

Up to 85% Off

Ends: December/26

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu