miercuri, 9 decembrie 2015

Christmas Sales

Hello girls, Sometimes less is more, asa ca astazi va arat o tinuta super super simpla pe care am purtat-o chiar astazi, perfecta pentru zilele in care vreti sa alergati dupa cadouri sau poate, de ce nu, plecati intr-o mini vacanta si va ganditi sa vizitati targurile de Craciun la care mi-ar fi placut si mie sa ajung anul acesta… Am purtat haina de blanita de care sunt tare incantata, e finuta ca pielea unui bebelus si foarte calduroasa, in plus comoda si usor de asortat la o gramada de tinute. Se potriveste cu vremea de afara, iar culoarea este clar una dintre preferatele mele ever. Fiind destul de calduroasa, iar eu neobisnuita sa ma imbrac prea gros, ci mai mereu in rochii si fuste, am furat iar o bluza simpla din garderoba lui Alex. Devine o obisnuinta, nu stiu de ce ma atrag asa de tare hainele lui, chiar si acum cand stau in pat si va scriu port un tricou de-al lui, haha! Banuiesc ca as ajunge sa i le port mai mereu, dar deja cineva s-a sesizat ca din dressingul lui tot lipsesc haine… Choose your gifts in SheIn.

Welcome Christmas with a new look.

Take 35% OFF Over US$59

Take 40% OFF Over US$159

Take 45% OFF Over US$299

Code: GREET35

Ends: December/11
SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe SheIn - Your Online Fashion Wardrobe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu