joi, 26 martie 2015

Email marketing-ul

Email marketingul este modalitatea de promovare a oricarei afaceri in mediul online, prin intermediul unui email. Email marketingul poate fi vazut ca o strategie de promovare, direct catre potentialii cumparatori. Serviciul este adresat celor care detin o afacere in mediul on-line si doresc o comunicare directa cu actualii lor clienti.

Pentru orice companie, mentinerea unei relatii stranse cu clientii este necesara, si exact asta face si serviciul de email marketing. Orice afacere on-line "traieste" cu ajutorul bazei de date, prin care isi anunta clientii de noile oferte, promotii sau lichidari de stoc.


Indiferent care ar fi mesajul pe care vrei sa il transmiti, email marketingul este calea cea mai simpla si mai sigura ca mesajul tau sa ajunga direct la clientii tai. Email marketingul aduce un aport foarte mare oricarei companii, avand costuri minime de promovare si fiind foarte usor de utilizat.

Email marketing-ul poate fi folosit si pentru:
Consolidarea relatiei dintre clienti si companie;
Incurajarea business-ului;
Cresterea veniturilor;
Scoaterea in evidenta a punctelor forte fata de competitori;
Marirea vanzarilor online;
Branding;
Atragerea de clienti noi;
Prezentarea ofertelor promotionale clientilor existenti sau potentiali;
Promovarea produselor noi;
Informarea clientilor asupra anumitor modificari.

Email marketingul este folosit deja pe plan mondial de catre o multime de companii multinationale, in special cele de telecomunicatii sau servicii bancare, care aleg sa isi instiinteze clientii cu privire la orice modificare prin intermediul emailului.

Email marketingul foloseste ca instrument newsletterul, continutul emailului. Grafica newsletterului este foarte importanta intr-o campanie de email marketing, precum si subiectul emailului, continutul si modul de prezentare a ofertelor catre clienti. Insa despre toate acestea vom vorbi intr-un articol viitor.



Accesati http://socialmedia.co.ro/ pentru mai multe detalii. email marketing promovare prin email Servicii Email Marketing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu